"Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить"(М.Форбс).

Інформатика проекти

Загальношкільний проект "Дитина в Інтернет-просторі"


Проект
Діагностика рівня обізнаності учнів з правилами користування ІІнтернетом, інтернет-уподобань та рівня сформованості інформаційно-комункаційних компетенцій усіх учасників проекту
Вхідне опитування "Світ Інтернету"
Проблема спілкування
Опитування "Чи вмієш ти спілкуватися?"
Опитування "Що ти знаєш про небезпеку в Інтернеті?"
Анкета для дітей "Твій Інтернет"
Тест для діагностики Інтернет-залежності за методикою Кімберлі Янга

Анкета для дітей та їх батьків "У свій вільний час дитина найчастіше..."
Опитування педагогів "Чи 
потрібен дітям комп'ютер у навчанні?"
 
Пошук, опрацювання та обговорення матеріалів із даної проблеми та її вирішення
Онлайн та друковані матеріали проекту

Робота над проектом (різні види та форми заходів), проведення заходів
Радіопередача "Хто володіє інформацією, той володіє світом"
Консультування батьків "Комп'ютерна та Інтернет-залежність"
Учнівська презентація "Безмежний світ можливостей Інтернету"
Рекомендації для Інтернет-залежних
Учнівський буклет "Правила спілкування у соцмережах"
Рекомендації щодо спілкування у соцмережах. Нетикет
Загальні рекомендації щодо користування комп'ютером та Інтернетом
Рекомендації для батьків "Інтернет-безпека дітей"
Каталог рекомендованих сайтів для дітей
Вихідне тестування "Просторами Інтернету"




Критерії оцінювання робіт учасників проекту
Підсумки і висновки 



Навчальний проект "Дивовижний код"

Проект

Пошук, опрацювання та обговорення матеріалів із даної проблеми та її вирішення
Онлайн та друковані матерали проекту

Робота над проектом (різні види та форми заходів), проведення заходів
Журнал "Історія кодування"
Лекція "Кодування інформації. Системи числення"
Учнівська презентація "Кодування навколо нас"
Бюлетень "Дивовижний код. Цікаві факти про кодування"
Підбірка вправ для відпрацювання практичних навичок двійкового кодування
Кросворд "Кодування інформації"

Вихідне тестування "Кодування інформації"
Критерії оцінювання робіт учасників проекту
Підсумки і висновки

Навчальний проект "Комп'ютерні віруси - глобальна загроза чи прикрощі повсякдення?"

Проект

Діагностика рівня обізнаності учнів із небезпекою зараження ПК комп'ютерними вірусами, методами профілактики, захисту та рівня сформованості предметних компетенції усіх учасників проекту
Вхідне опитування "Що ти знаєш про комп'ютерні віруси?"
Опитування для учнів "Які найкращі способи захисту ПК від комп'ютерних вірусів?"
Опитування для учнів "Яка найпопулярніша антивірусна програма?"

Пошук, опрацювання та обговорення матеріалів із даної проблеми та її вирішення
Онлайн та друковані матеріали проекту

Робота над проектом (різні види та форми заходів), проведення заходів
Історичний журнал "Історія комп'ютерних вірусів"
Карта зараженості регіонів України комп'ютерними вірусами
Рейтинг найбільш небезпечних комп'ютерних загроз для домашніх користувачів і бізнесу за останні 20 років
Стаття "Хто і навіщо пише віруси?"
Рейтинг "Кращі антивірусні програми"
Учнівська презентація "Класифікація комп'ютерних вірусів"
Учнівська презентація "Антивірусні програми"
Буклет "Поради бувалих: як уберегтися від комп'ютерних вірусів"
Рекомендації щодо профілактики зараження комп'ютерними вірусами для "чайників" і професіоналів
Рекомендації щодо дій у разі зараження комп'ютерними вірусами
Практична робота "Захист ПК від вірусів"
Відеолекція "Рекомендації щодо роботи з Google-Диском"



Вихідне тестування "Комп'ютерні віруси та антивірусні програми"
Критерії оцінювання робіт учасників проекту
Підсумки і висновки

Немає коментарів:

Дописати коментар