"Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить"(М.Форбс).

Портфоліо

Ковалишина Ольга Вікторівна - учитель математики та інформатики Миронівського навчально-виховного комплексу Миронівської районної ради Київської області












Освіта: вища
  • навчальний заклад Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • рік закінчення: 2000 р.
  • спеціальність: «Математика», кваліфікація учителя математики та основ інформатики
 Педагогічний стаж роботи: 17 років

Рівень кваліфікації: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

Посада, предмети, які викладає вчитель: вчитель математики та інформатики

Проходження курсів підвищення кваліфікації:

  • з 10 січня по 21 січня 2005 р. – фахове підвищення кваліфікації за індивідуальною програмою зі спеціальності «Математика» при КОІПОПК;
  • з 22 січня по 02 лютого 2007 року - курси підвищення кваліфікації зі спеціальності «Математика» при КОІПОПК;
  • з 12 грудня 2011 р. по 23 грудня 2011 р. – курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики за інтегрованою програмою при КОІПОПК;
  • з 6 лютого 20112 р. по 2 березня 2012 р. – курси підвищення кваліфікації вчителів математики за інтегрованою програмою при КОІПОПК.
  • з 7 вересня 2015 р. по 18 вересня 2015 р. - курси підвищення кваліфікації вчителів математики та інформатики за інтегрованою програмою при КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти".
Участь у методичній роботі закладу, міста, району, області:
  • виступи на районних методичних об’єднаннях вчителів математики та інформатики «Інформаційні технології на уроках математики» 2000 р., «Використання програмних продуктів Gran», «Розв’язування лінійних рівнянь та систем лінійних рівнянь на уроках математики» 2006 р.;
  • участь у обласній науковій конференції учителів інформатики 2011 р.;
  • публікації в on-line журналі «Учительський журнал»: розробка уроку математики для 5 класу із використанням ІТ «Ділення натуральних чисел і дроби» 2012 р., розробка інтегрованого уроку алгебри та інформатики з мультимедійними додатками для 11 класу «Статистичний аналіз даних засобами MsExcel. Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку» 2013 р., розробка уроку інформатики з мультимедійними додатками для 11 класу «Поняття «книги», «аркуші», «рядки», «стовпці», «клітинки». Практична робота «Введення і форматування таблиць у середовищі табличного процесора» 2013 р., розробка уроку інформатики з мультимедійними додатками для 11 класу «Призначення і використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора. Практична робота «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора» 2013 р.; публікація в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» сценарію виступу правової агітбригади «Суд над порушниками прав казкових героїв» 2014 р.;
  • участь у творчій групі «Інформаційне середовище педагога» 2013-2014 н. р.;
  • участь у проекті «Відкритий світ» 2013-2014 н. р.;
  • технічна розробка і оформлення макету герба і прапора Миронівського НВК 2013 р.;
  • адміністратор шкільного вебсайту mnvk2.at.ua з 2010 р., переможця районного конкурсу Web-сайтів навчальних закладів у 2013, 2015 рр.
  • лауреат обласного конкурсу "Учитель року 2013" у номінації "Інформатика";
  • лауреат обласного конкурсу "Класний керівник 2016" у номінації "8-9 класи".
Заохочення і нагороди:
  • Подяка головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та КОІПОПК 2010 р.,
  • Грамота Миронівської районної державної адміністрації 2011 р.,
  • Грамота головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 2012 р.,
  • Грамота Миронівської районної державної адміністрації 2013 р.,
  • Диплом Лауреата ІІ (обласного ) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2013» з номінації «Інформатика» від департаменту освіти, науки та молоді Київської обласної державної адміністрації та КОІПОПК 2013 р.,
  • Подяка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та КОІПОПК 2014 р.,
  • Подяка Миронівської районної державної адміністрації 2015 р.,
  • Подяка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та КОІПОПК 2015 р.
  • Подяка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 2016 р.

Найбільш значущі досягнення в педагогічній діяльності:

  • 2009-2010 н.р. – підготувала призера обласного конкурсу інформаційних технологій;
  • 2010-2011 н.р. підготувала «Звіт про проведення природоохоронних заходів, присвячених Міжнародному Дню землі», який став призером обласного етапу;
  • з 2009 по 2017 рр. підготувала 56 переможців і призерів ІІ етапу та 11 переможців та призерів ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, інформатики та інформаційних технологій;
Захоплення поза професійною сферою :
  • інформаційно-комунікаційні технології,
  • музичне мистецтво,
  • література. 
Електронні адреси інтернет-ресурсів:

Моє педагогічне кредо: «Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».



Тема самоосвіти: «Формування навчальних компетентностей засобами інформатики (на прикладі міжпредметних зв’язків «інформатика - математика»)».

Проблема (тема), над якою я працюю як класний керівник: «Формування всебічно розвиненої та гармонійної особистості через самопізнання та самовизначення в учнівському колективі».

Моя педагогічна діяльність розпочалася тоді, коли я, ще будучи дошкільням, «допомагала» мамі перевіряти учнівські зошити і проводила уроки для своїх іграшок. Ніколи не задумувалася над тим, ким хочу бути, бо чітко знала, що моє покликання – учитель. Воно або є, або його немає, адже не можна навчитися любити дітей і отримувати задоволення від своєї роботи. Моя родина по-справжньому вчительська. Окрім мами, педагоги чоловік та його матуся. Я вдячна долі за мій вибір. Вдячна за те, що на моєму шляху - вдома, у школі, в університеті - були справжні професіонали своєї справи, учителі-практики, які надихали, від яких я переймала досвід і формувала свій. Сьогодні вже сама можу поділитися особистими надбаннями з іншими, бо відчуваю в собі мудрість років, силу знань, а головне – бажання працювати з дітьми.
Моя діяльність класного керівника спрямована на формування всебічно розвиненої та гармонійної особистості, яка буде конкурентно спроможною, самостійно мислячою, креативною особистістю, здатною швидко реагувати на зміни в суспільному житті, приймати самостійні критичні рішення, нести відповідальність за них; та особистість, що готова до безперервної самоосвіти і саморозвитку.
Хоч за фахом я вчитель математики та інформатики, але полюбляю віршувати, писати літературні твори. Отож у душі я – лірик, і тому легко дається написати сценарій будь-якої виховної справи. Із власними творчими доробками залюбки ділюся з колегами.
Як учитель знаю, що дитина, яка проявляє себе в різних видах діяльності, зможе краще розвинути свій потенціал і підготуватися до умов дорослого життя. А ще переконана, що творчу особистість зможе виховати лише креативний учитель. Тож у своїй діяльності використовую різноманітні форми, методи, прийоми, новітні технології, досвід колег та особистий приклад – все, що може покращити навчально-виховний процес. Вірю, що мої вихованці виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро, бо у кожному з них бачу індивідуальність, внутрішню красу та іскорку, яка запалює.

Немає коментарів:

Дописати коментар