"Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить"(М.Форбс).

Інформатика загальне

Саме те, як ви збираєте, організовуєте, використовуєте інформацію, вмієте працювати з комп’ютерною технікою визначає, переможете ви чи програєте.

Біл Гейтс


Матеріали для конкурсу "Учитель року 2013"номінація "Інформатика"






  Уроки інформатики:

Основні поняття Excel
Шлях до успіху (Excel)









       

       

       12 правил успіху Стіва Джобса, 

      легендарного засновника компанії Apple


      1. Займайся улюбленою справою. Знайди своє щире захоплення і змінюй світ на краще. Єдиний спосіб робити роботу добре - це любити її.
      2. Ти не такий, як усі. Думки нестандартно. Краще бути піратом, ніж військовим моряком.
      3. Чим би ти не займався, намагайся зробити все якомога краще. Успіх тягне за собою інший успіх, тому у всьому прагни до успіху. Наймай на роботу людей, які обожнюють прагнути до досконалості.
      4. Роби SWOT аналіз. Як тільки ти створиш чи прийдеш на роботу в компанію, склади список сильних і слабких сторін, як своїх, так і компанії.
      5. Будь підприємливим. Шукай можливості для здійснення великого прориву. Знайди набір ідей, що вимагають швидких і рішучих дій, і стрибни у це вікно. Часто найважче - зробити перший крок. Просто зроби його. Май сміливість слідувати велінням своїх серця й інтуїції.
      6. Починай з малого, але мрій про велике. Не займайся одночасно дуже багатьма речами. Займися спочатку деякими простими справами, і поступово переходь до більш складним. І завжди думай про майбутнє.
      7. Прагни стати лідером на ринку. Чим би ти не займався, у тебе має бути сама передова технологія, і вона повинна знаходитися у тебе під контролем. Якщо існує більш передова технологія, використовуй її, не звертаючи уваги на те, що більше її ніхто не використовує. Будь першим і зроби цю технологію стандартом у галузі.
      8. Концентруйся на досягненні результату, оскільки люди оцінюють тебе за результатами твоєї роботи. Будь зразком якості. Деякі люди не очікують побачити десь робочу середу, в якій від співробітників очікуються тільки видатні результати. Тому рекламуй це свою конкурентну перевагу. Якщо потенційні покупці не дізнаються про це, вони не куплять твій продукт. Особливу увагу звертай на дизайн.
      9. Прагни отримувати зворотний зв'язок з різноманітних джерел. Кожна людина скаже тобі щось корисне. Зосередься на тих, хто використовують твій продукт - в першу чергу слухай своїх покупців.
      10. Вводь інновації. Саме інновації відрізняють лідера від послідовників. Витрачай 50% свого часу на створення нових речей, але при цьому говори «ні» тисячі ідей, щоб не виявилося так, що ти залучений в занадто велику кількість інновацій. Концентруйся на по-справжньому важливих проектах. Наймай людей, які хочуть створювати найкращі у світі речі. Створи корпоративну культуру, націлену на створення інноваційних продуктів. У багатьох компаніях працює безліч прекрасних інженерів і кмітливих людей. Однак, в кінцевому підсумку, повинна бути якась гравітаційна сила, яка їх об'єднує.
      11. Роби уроки з невдач . Іноді, запроваджуючи інновації, ти робиш помилки. Найкраще швидко визнати їх і, якщо з'ясувалося, що даний напрямок є тупиковим, переключити зусилля на поліпшення інших інновацій.
      12. Вчися безперервно. Завжди є «ще одна річ, яку потрібно дізнатися. Влаштовуй перехресне запилення ідей з іншими людьми. Вчися у покупців, конкурентів і партнерів. Якщо тобі не подобається твій партнер, навчися любити його - знайди, за що його можна похвалити, і витягни з цього користь

      Немає коментарів:

      Дописати коментар