"Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить"(М.Форбс).

вівторок, 24 листопада 2015 р.

День завоювання друзів



Притча про дружбу

В якімсь селі дідусь один вмирав, 

На Той світ вже збирався у дорогу…
До рук ікону взяв, поцілував, 
А наостанок все ж прохав у Бога: 
Хоч я й старий, та міг би ще служить, 
Порадником і дітям і онукам, 
Якби ж ти, Боже, дав іще пожить, 
Відстрочив трохи з Сонечком розлуку. 

Господь почув, подумав і спитав, 
Сховавши усміх, зазирнувши в очі: 
Відстрочить, кажеш? – Може б я і дав 
Тобі пожити… Добре, скільки хочеш? 
Дідусь ожив відразу, звеселів, 
Подумав про онуків, про синочків 
О Господи! Ти стільки дай років - 
На гілці скільки майорить листочків. 

- Ні, це багато, Бог йому на це, 
- Не можу скільки літ тобі ще дати. 
- Ну, скільки яблук має деревце? 
- Ні, не проси, - і це тобі багато. 
- Тоді дай стільки, скільки за роки 
Хороших, добрих, вірних мав я друзів. 

- Хай буде так, - торкнувсь його руки, 
- По справедливості і по заслузі. 
І Бог пішов, а той дідусь піднявсь 
І сиві вуса підкрутив завзято, 
- Бо друзів за життя він скільки мав, 
Як яблук і листочків разом взятих! .

В цієї притчі є проста мораль: 
Щасливо й довго в світі щоб прожити 
– Любити треба світ, з людьми дружити, 
І душу мати чисту, мов кришталь!

Олена Бондар (Бондаренко)



Я сильна, бо маю друзів!

Я багата, бо маю друзів!
 

Я щаслива, бо маю друзів!


Бажаю усім бути сильними, багатими і щасливими!


Немає коментарів:

Дописати коментар